The following is a reminder to the University community from President and Vice-Chancellor Rhonda L. Lenton:
La version française suit la version anglaise.
As a result of interest expressed by our community members, the senior leadership team will now be hosting a consultation on the 2021-22 University Budget at the virtual town hall taking place on Monday, Feb. 8.
We look forward to presenting an overview of the University’s current financial framework and hearing your thoughts on urgent budget priorities, as well as the opportunities and challenges we face as we plan for the next academic year.
We encourage you to submit questions in advance of the event using this form.
For those who submitted questions related to University priorities and planning more broadly through a previous Town Hall invite, you will receive a response to your question directly.
Date: Monday, Feb. 8
Time: 9:30 to 10:45 a.m.
Zoom Webinar: https://yorku.zoom.us/j/98704749185?pwd=UHBqYk1ncVNrS0pQZXVXRFpVTXRWQT09
Webinar ID: 987 0474 9185
Telephone Dial-In: 647-374-4685
Password: 195097
Livestream: https://conversations.info.yorku.ca/
Note: The Zoom link for this event has been updated from the version sent out in the previous Town Hall invite. Please use the link included above to access the Town Hall.
To help answer your questions, I will be joined by:
- Lisa Philipps, vice-president academic and provost
- Carol McAulay, vice-president finance and administration
- Amir Asif, vice-president research and innovation
- Jeff O’Hagan, vice-president advancement
- Lucy Fromowitz, vice-provost students
If you have any accessibility needs, notes or comments, please let us know.
We will be hosting this town hall via the video conferencing platform Zoom Webinar. You can learn about downloading and using Zoom here. The Webinar will also be livestreamed on the Town Hall website.
If you have attended a past town hall, we would like your feedback through this short survey. If you were unable to attend previous town halls, you can access all of them here.
The latest community updates, resources and answers to frequently asked questions can always be found on our YU Better Together website.
I look forward to your questions.
Sincerely,
Rhonda L. Lenton
President & Vice-Chancellor
Mise à jour importante au sujet de la conversation communautaire prévue le lundi 8 février
En raison de l’intérêt exprimé par les membres de notre communauté, l’équipe de la haute direction tiendra désormais une consultation sur le budget universitaire 2021-2022 lors de la conversation communautaire virtuelle qui aura lieu le lundi 8 février.
Nous avons hâte de vous présenter un aperçu du cadre financier actuel de l’Université et de connaître votre opinion au sujet des priorités budgétaires urgentes et des possibilités et défis auxquels nous sommes confrontés alors que nous planifions la prochaine année universitaire.
Nous vous encourageons à soumettre vos questions à l’avance à l’aide de ce formulaire.
Si vous aviez déjà soumis des questions relatives aux priorités de l’Université et à la planification plus générale qui devaient faire l’objet de cette conversation communautaire, vous recevrez directement une réponse à votre question.
Date : Lundi 8 février 2021
Heure : 9 h 30 à 10 h 45
Webinaire Zoom : https://yorku.zoom.us/j/98704749185?pwd=UHBqYk1ncVNrS0pQZXVXRFpVTXRWQT0
Code du webinaire : 987 0474 9185
Numéro de téléphone : (647) 374-4685
Mot de passe : 195097
Lien pour la diffusion en direct : https://conversations.info.yorku.ca/
Remarque : Le lien Zoom a été mis à jour et est différent de celui envoyé dans l’invitation précédente. Veuillez utiliser le lien ci-dessus pour accéder à la conversation communautaire.
Pour m’aider à répondre à vos questions, je serai accompagnée de :
- Lisa Philipps, rectrice et vice-présidente aux affaires académiques
- Carol McAulay, vice-présidente aux finances et à l’administration
- Amir Asif, vice-président de la recherche et de l’innovation
- Jeff O’Hagan, vice-président à la promotion
- Lucy Fromowitz, vice-rectrice aux affaires étudiantes.
Si vous avez des besoins, des remarques ou des commentaires en matière d’accessibilité, veuillez nous le faire savoir.
Cette conversation communautaire aura lieu grâce à la plateforme de visioconférence Zoom Webinar. Vous pouvez télécharger Zoom et apprendre à l’utiliser ici. Le webinaire sera également diffusé en direct sur le site Web des conversations communautaires.
Si vous avez déjà assisté à une conversation communautaire, nous aimerions connaître votre opinion avec ce bref sondage. Si vous n’avez pas pu assister aux conversations précédentes, elles sont ici.
Vous trouverez les dernières mises à jour, ressources et réponses aux questions fréquemment posées sur notre site Web YU Better Together.
J’attends vos questions avec impatience.
Veuillez agréer mes sincères salutations,
Rhonda L. Lenton
Présidente et vice-chancelière